رویدادها آرشیو خبر ها
کسر 15 امتیاز از تیم یوونتوس

کسر 15 امتیاز از تیم یوونتوس

دادگاه استیناف فدرال عصر جمعه تصمیم گرفت که یوونتوس را 15 امتیاز جریمه کند و همچنین دو سال محرومیت را برای آنیلی و آریوابنه صادر کند. پاراتیچی دو سال و نیم محروم شد و پاول ندود نیز هشت ماه محروم خواهد بود. این تحریم ها بین یوفا و فیفا مشترک است و موقعیت پاراتیچی در تاتنهام را در معرض خطر جدی قرار می دهد.

 

این جریمه باعث می شود یوونتوس با 22 امتیاز و بدون مدیر ورزشی در رده دهم جدول سری آ قرار گیرد، زیرا فدریکو کروبینی 16 ماه محروم شده است.

 

در همین رابطه یوونتوس امروز بیانیه‌ای منتشر کرد و تأیید کرد که حتما به این رای اعتراض خواهد کرد و اعلام کرد که قصد دارد به دیوان عالی عدالت ورزشی شکایت کند.

 

در ابتدا دادستان فوتبال ایتالیا به خاطر ثبت جعلی سودهای سرمایه در زمینه ی خرید و فروش بازیکنان فوتبال درخواست کسر 9 امتیاز را برای یووه داده بود ولی به یک باره دادگاه استیناف به کسر 15 امتیاز از یوونتوس رای داد همه را شوکه کرد.

 

اسکای نوشت:

 

یوونتوس می تواند به این رای اعتراض کند.

 

البته اسکای در ادامه توضیح داد:

 

در صورت درخواست تجدیدنظر در دادگاه عالی ورزش دو مورد وجود دارد، یا لغو کامل حکم یا تایید کامل آن و هیچ جایی برای تخفیف مجازات باقی نمی ماند.

 

بونوچی در این رابطه واکنش نشان داد و نوشت:

 

ما با تو هستیم. امروز برای ما مهم است که یک تیم باشیم. با هم به راه خود ادامه می دهیم.

 

مدیاست نیز نوشت:

 

یوونتوس از دنیلو و بونوچی خواسته تا فردا در یک مکان مشترک با بازیکنان تیم دیدار کنند.

 

مارکیزیو در توییتر خود نوشت:

 

گفته می شود که تعریف سود سرمایه در زبان اقتصاددانان افزایش ارزش و تفاوت مثبت بین دو ارزش یک دارایی در لحظات مختلف است.

 

از امروز عصر، من می خواهم به این تعریف اضافه کنم که فقط یوونتوس مشمول جریمه می شود، حتی اگر همه باشگاه ها از آن استفاده کنند.

 

وکیل معروف ورزشی ایتالیایی نیز نوشت :

 

در 46 سالی که در رشته حقوق ورزشی فعالیت می کنم، چنین چیزی ندیده ام! من کنجکاو هستم که انگیزه دادگاه را بدانم زیرا به نظر یک تصمیم خودسرانه است!

 
اخبار بعدی به زودی منتشر می شود ... 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: